sobota, 9 lutego 2013

Stylizacje: Bluzka z kołnierzykiem i sportowa spódniczka

Ostatnio miałam trochę na głowie. Przybliżając temat: sesja. Z racji tego, że wiele z Was było zainteresowanych tematem mojej kolekcji autorskiej, muszę przyznać się Wam dzisiaj, że z kilku przyczyn nie udało mi się jej wykonać w tym roku. Niestety obrona mojej kolekcji automatycznie przesuwa się na przyszły rok, a szkoda. Wiem jednak, że dzięki temu będę miała więcej czasu na przemyślenie wszystkiego, poprawki i dopięcie na ostatni guzik każdego z elementów obrony, bo wyszłam z założenia, że jeśli mam robić coś na 'łapu capu', to lepiej to przełożyć. Dlatego też będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość! ;)
Nadszedł kolejny weekend, a ja mam na niego sporo planów. Między innymi zdjęcia na bloga, bo muszę nadrobić zaległości z czasu kiedy mnie tutaj nie było. Poza tym, nie chwaląc się, postanowiłam się troszkę za siebie wziąć i zaczęłam ćwiczyć. Staram się to robić regularnie i jak na razie idzie mi całkiem nieźle, bo udało mi się każdego dnia poćwiczyć chociaż 15-20 minut. Co dalej z tego będzie, zobaczymy. Trzymajcie za mnie kciuki! ;)
Dzisiaj zestaw bardziej kobiecy niż zwykle. Głównym elementem nadającym mu kobiecości jest delikatna, lekka bluzka z uroczym kołnierzykiem, którą sprezentowała mi PRESKA. Połączyłam ją z lekko zachodzącą na militarne klimaty spódniczką wygrzebaną w second handzie za dwa złote i sweterkiem w zgaszonym turkusie. Do tego, żeby nie było za elegancko, dorzuciłam moją nową miłość - botki sztyblety na obcasie od KUPBUTY.com. Już wiem, że będę je ubierać równie chętnie co przedstawiane tutaj już wcześniej motocyklówki, bo są wygodne i stabilne. Swoją drogą, polecam Wam Kochani wizytę na stronie sklepu, bo oprócz powoli wkraczających wiosennych nowości, właśnie trwają naprawdę duże promocje i możecie tanio upolować coś dla siebie!

Like my blog on FACEBOOK.







buty: KUPBUTY.com
spódniczka: oasis / second hand
sweterek: mohito
bluzka: PresKa
torebka: second hand
pierścionek: iloko


89 komentarzy

  1. bardzo fajny zestaw;) podoba mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka. :) Pasuje do Twojej delikatnej urody :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, mam taki sam pierścionek, tylko pomarańczowy :D.



    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kołnierzyk, też się przymierzam na coś bardziej kobiecego, bo powoli z trampek zaczynam wyrastać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz śliczną spódniczkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja- znam ten ból :D Świetne masz włosy:) Obserwuję, jesli masz ochote mozesz odwiedzic mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś ;) a kierunek studiów masz albo podobny albo nawet taki sam jak moja siostra ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! :) mam identyczny pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzeczka, jednak zamieniłabym spódniczkę na coś innego.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w ćwiczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje buty i pierścionek! Zazdroszczę Ci takich długich, pięknych i zdrowych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że na takie wyglądają :).
      Pozdrawiam cieplutko :* :*.

      Usuń
  11. ja po pracy jakoś nie mam siły na ćwiczenia... a szkoda ! Ale w końcu tez musze się zmobilizować :)

    zakochałam się w Tojej uroczej bluzce ! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka i sweterek najbardziej mi się podobają :) a jak patrzę na spódniczkę to tym bardziej chcę już wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To witam w klubie, ale jak mówią, nic nie dzieje się bez przyczyny :) Ale jakiś dar do spieprzania spraw to ja na pewno mam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje włosy!:))
    ach!chcialabym takie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne masz te włosy! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tego samozaparcia :) Ja mam wielkie problemy z konsekwencją w robieniu ćwiczeń.
    Bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw ;) Kołnierzyki podbiły moje serce ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna moja <3 bluzeczka jest świetna <3 ja chcę Twoją figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana ja mam 168 cm :)

    noooo jestem wręcz z ciebie dumna! :) 20 min dziennie naprawdę da rezultaty :) tak trzymaj i sie nie poddawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty bardzo mi się podobają! :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. haha do czego Ty mnie namawiasz! :P robie fotki owszem ale nie mam odwagi, żeby je pokazac....może kiedys jak bedę już piękna z mięśniami a'la Chodakowska hehehehhehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Aga wyglaasz świetnie,
    ejjj a w szkole taki bajzel, że chyba razem bedziemy ja rowno kończyć :DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna stylizacja, cudny pierścionek i bluzka;)
    pozdrawiam P;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jak na razie Skalpelek, najbardziej przypadł mi jakoś do gustu i tak leci już 43 dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  25. tylko, że moja siostra już kończyć te studia będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jak, jak mam to odbierac? :D

    Jaka urocza Aga *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo, no prosze ;) a jakie masz plany na przyszłość po obronie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej.Nominowałam cię do Liebster awards. Zapraszam wiec na mojego bloga.:) http://caroline-by-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mam podobne buty :) super stroj :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kobieco, więc trafia w moje gusta! szkoda, że nie bronisz się w tym roku, ale mam nadzieję, że w przyszłym pokażesz swoje dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przypominasz mi moją przyjaciółkę :3
    Swoją drogą genialna stylizacja (jak zwykle zresztą) :)
    Zapraszam do mnie
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zawsze świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jeśli tylko będziesz w to wierzyć, to Ci się uda ;)
    wiara to podstawa ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiadomo, że lepiej coś robić długo, ale porządnie, a nie na odwal się
    Bardzo podoba mi się to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie spodobał mi się pierścionek *p*

    OdpowiedzUsuń
  37. butki super:)bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie:) Jestem zakochana W Twoich Włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładny pierścionek;)
    zapraszam na mojego bloga: http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz sliczne nogi ;)
    Mam wrazenie, ze zamarzlas podczas robienia tych zdjec ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajny zestaw :)
    pierścionek od razu rzucił mi się w oczy, ma ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  42. o nie nie :P nie namowisz mnie na to heheheh

    OdpowiedzUsuń
  43. uroczo wyglądasz ;)
    a z taką świetną figurą nie potrzebujesz ćwiczeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale pięknie wyglądasz! Sama zastanawiałam się nas tymi butkami:)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny zestaw, wyglądasz prześlicznie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Zestaw uroczy, wrecz juz wiosenny. Podziwiam wystania sie na zimnie, ja bym zamarzla :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi się twój styl ubierania się :)

    OdpowiedzUsuń
  48. muszę przyznać, że jesteś piękna !
    Buty są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna jestes ! Stylizacja jest cudna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja w spodniach zamarzam i plaszczu (jestem okropnym zmarzluchem) wiec mimo wszystko - 15 minut to odwaznie :) Przygladam sie teraz jeszcze butom i im dluzej na nie patrze, tym bardziej mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie no najlepiej oskubiesz mnie ze wszystkich galotów i w czym ja będę śmigała na wiosnę :P:P:P
    noł łej nie namowisz mnie! jakbyś zobaczyla moja oponę to byś sie przeraziła :P

    OdpowiedzUsuń
  52. mnie takie filmy też nie interesują, wręcz nudzą. inaczej jest z książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piekne Fotki!!! ale 1 mysl co mi wpadla tooo... czy nie bylo ci zimno? Ja czekam juz taaaakkk niecierpliwie na wiosnee :-)
    wpadnij na mojego bloogaaa http://mrsmonikajaneta.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zakochałam się w Twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  55. Dopiero jutro mam kolejne mierzenie, ale przez miesiąc ubyło 23 cm z całego ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. ja takie książki lubię. nienawidzę za to wszelkiego fantasy, science fiction, przygodowych.. koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz rację lepiej poczekać i dopiąć wszystko na ostatni guzik;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierścionek masz cudowny! Kurcze, teraz co druga dziewczyna ćwiczy;D jakiś szał przyszedł na to:)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne połączenie, bluzeczka jest urocza :):)

    +mogłabyś mi powiedzieć ile musiałaś czekać na dodanie Twojego bloga do listy Polskich Szaf? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. też się biorę za ćwiczenia! :D piękny pierścionek,ach :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna bluzeczka ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny zestaw:) mnie by było zimno xD

    OdpowiedzUsuń
  63. Achtak...
    Schowaj te nogi, sa o wiele za ladne :C

    OdpowiedzUsuń
  64. też się męczyłam tak jak ty,zeby miec obrone w tym roku,ale zobaczymy jak to bedzie;p moze tobie jeszcze sie uda:)
    piękne masz włosy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. cudnie ;)



    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga
    zapraszam na nowy post

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolor sweterka i bluzka są cudne . Świetnie wyglądasz ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  67. stylowo i ładna blogerka patrze :P Leci sub! ;D

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam Twoją grzywkę :)) zawsze taką chciałam mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  69. set świetny;) ale jak Ci zimno nie było:D

    OdpowiedzUsuń
  70. wyglądasz super! bardzo podoba mi się bluzeczka z kołnierzem ;-)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczna i urocza bluzeczka z tym kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń